sockerpullan

Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Känslomässigt jobbigt.

Av sockerpullan - 25 juni 2012 08:58

I´m back! Få se hur länge det tar efter detta inlägg innan jag blogga nästa gång. Som jag skrivit tidigare. Jag ha blivit en twitter människa så skriver som allt där.


Blev ingen praktik idag. Åkte på skallebank igår som vägra lämna mig. Blir galen så hoppas den släpper snart.


Fast man ha huvudvärk så måste räkningarna betalas. Så nu var det gjort. Skönt att få det gjort.


Så vad ha ni hittat på i midsommar? Har varit ledig jag :) Ja! trott eller ej jag ha det. Fy attans va skönt det varit. Så vad ha jag gjort då? Sovit bort mer än halva helgen. Mest vart sängliggandes. Så trött och slö som jag varit i helgen tror jag kanppt jag varit i närheten av förr. Tror jag behövde det.


Blev en tur med Maria och David till Fröjdholmen på lördag kväll. Var kul att få komma ut och träffa lite folk. Haha! man ha ju sämre kissblåsa än en som druckit. O gissa vem som va hungrig när vi skulle hem då? Ja inte var det dom som druckit. Nä det var jag som skulle ha mig en hamburgare. Inte lätt o ha med en gravid :)


Var på sjukhuset och hälsa på mamma igår. Kom med lite filmer och tidningar så hon ha något att göra. DEt börja sakta gå åt rätt håll så hon blir bättre. Bara hoppas det håller i sig.


En av dom blivande mammorna jag följer på twitter ha fått barn. En söt liten dotter. Tror ni jag längta mindre nu efter min ängel? Är så grymt snusas bebis sugen så jag vet varken ut eller in. Visst e jobbigt när man mådde illa och när kroppen inte orka men detta är fan värre. Den längtan man ha nu tär på mig. Det gör ont i kroppen. Hur ska jag klara av dessa sista 2 månader utan att bli knäpp? Det var nog lättsammare att må dåligt. Tror jag mpste isolera mig så jag inte kommer i kontakt med fler som får barn tills jag fött min haha.


Nä! lägga sig o hoppas på lite sömn o att huvudet ska bli som det ska igen.


Ha en bra dag alla :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sockerpullan - 19 september 2012 12:17

Skriva av sig lite. Jag bli galen. Känns som jag inte ha mer än blodsband till mitt barn. Jag ha flytta för pappan inte vill. Pappan ska ha henne på dagis här medans jag vill kolla mig fram. Han ska ha sitt efternamn på barnet. Så hon s...

Av sockerpullan - 3 september 2012 12:41

Tänk va tiden går fort ändå. Ikväll bli lilla O en vecka gammal. Känns som hon kom igår och ändå som man haft henne huir länge som helst. O man trodde att kärleken till henne var oändlig men den växer ändå mer o mer för var dag som går.   Igår va...

Av sockerpullan - 1 september 2012 20:26

Hej! Nu va det länge sen sist. O gissa om det hänt saker. Måndagen den 27 augusti klockan 21,43 kom en ängel till världen. Min älskade dotter Olivia föddes. Tar allt från början: På förmiddagen den 27/8 hade vi tid på ultraljud för att ...

Av sockerpullan - 10 augusti 2012 13:42


Sitter och frossa i mig korv me bröd. Haha matvraaaaaaak. Åt ju lunch för ett tag sen.   Bjuder på en 19 dagar kvar till beräknad barnafödsel bild :)       Vadå? Tjock? Jag? Näääe! tror jag inte ;)   Ja jag ha nog lite och göra som t...

Av sockerpullan - 10 augusti 2012 13:12

Ni anar inte hur skönt det var att vakna idag. Ha haft en "bra" natt. Äntligen!! Efterlängtad. Så idag ha man mer energi och på bättre humör. Ha lekt frisör idag. Klippt luggen. Va så less den hängde över ögonen. Blev inte så dåligt. Va jag kan ?...

Ovido - Quiz & Flashcards