sockerpullan

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

Hejdå!!

Av sockerpullan - 5 augusti 2012 15:44

Då ha man varit och tagit farväl från älskade ön.

Ha varit och lämna över nycklarna till killen som tagit över lägenheten jag bodde i.
Han verka nöjd och jag e glad nån tog över den.

När jag kom hem blev det en timmes promenad. Va jobbigt sista kilometern. Ömma fötter och svällda händer. Mina händer var alldeles vita. Men annars gick det bra. Nu bli det lugnt resten av dagen. Inväntar han jag bo ilag me som e o hälsar på en kompis.

Hade!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sockerpullan - 19 september 2012 12:17

Skriva av sig lite. Jag bli galen. Känns som jag inte ha mer än blodsband till mitt barn. Jag ha flytta för pappan inte vill. Pappan ska ha henne på dagis här medans jag vill kolla mig fram. Han ska ha sitt efternamn på barnet. Så hon s...

Av sockerpullan - 3 september 2012 12:41

Tänk va tiden går fort ändå. Ikväll bli lilla O en vecka gammal. Känns som hon kom igår och ändå som man haft henne huir länge som helst. O man trodde att kärleken till henne var oändlig men den växer ändå mer o mer för var dag som går.   Igår va...

Av sockerpullan - 1 september 2012 20:26

Hej! Nu va det länge sen sist. O gissa om det hänt saker. Måndagen den 27 augusti klockan 21,43 kom en ängel till världen. Min älskade dotter Olivia föddes. Tar allt från början: På förmiddagen den 27/8 hade vi tid på ultraljud för att ...

Av sockerpullan - 10 augusti 2012 13:42


Sitter och frossa i mig korv me bröd. Haha matvraaaaaaak. Åt ju lunch för ett tag sen.   Bjuder på en 19 dagar kvar till beräknad barnafödsel bild :)       Vadå? Tjock? Jag? Näääe! tror jag inte ;)   Ja jag ha nog lite och göra som t...

Av sockerpullan - 10 augusti 2012 13:12

Ni anar inte hur skönt det var att vakna idag. Ha haft en "bra" natt. Äntligen!! Efterlängtad. Så idag ha man mer energi och på bättre humör. Ha lekt frisör idag. Klippt luggen. Va så less den hängde över ögonen. Blev inte så dåligt. Va jag kan ?...

Ovido - Quiz & Flashcards