sockerpullan

Alla inlägg den 3 september 2012

Av sockerpullan - 3 september 2012 12:41

Tänk va tiden går fort ändå. Ikväll bli lilla O en vecka gammal. Känns som hon kom igår och ändå som man haft henne huir länge som helst. O man trodde att kärleken till henne var oändlig men den växer ändå mer o mer för var dag som går.


Igår var vi på en koll för att se så hon går upp i vikt. Sista vikten vhade hon gått ner till 3080g.

På 3 dar hade hon gått upp vad hon skulle göra på en vecka. OPS! Så nu vägde hon 3300g. Duktig tjej mamma har som lägger på sig. Då vet man att hn få i sig mat och växer på sig. PUH!!


Ha varit en bra natt amningsnatt. Hon ha ammat flera gånger så jag ha inte behöt ha ont i brösten. Fast läkt ha dom gjort. Tur man ha sånna där nattbröstinlägg som suger upp överflödet.


Ha börjat me min kvinlighetsgympa. Inte lätt då jag ha dålig känsel där nere men jag kämpa på ändå :) E ju inte så ansträngande träning.


Så hur ha min första vecka som mamma känts?


Jo bra. Förstår inte hur jag lyckats få en sån glad och lugn bebis. Ha inte varit några bekymmer. Hon e så lättsam. O nått så jävulskt söt :)

Men det man inte kunde föreställa sig e hur mye kärlek som blommar upp. Detta är helt klart det bästa som hänt mig i hela mitt liv. Tror inget att bräcka det heller.


Nä nu ska jag luncha :) Puss på er!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards